ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΘΕΟΠΕΤΡΑΣ

DSC02131

Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς ασχοληθήκαμε με τα σπήλαια ως μνημεία φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς. Εντοπίσαμε τα κυριότερα απ’αυτά στον ελλαδικό χώρο και επιλέξαμε να εξερευνήσουμε το σπήλαιο της Θεόπετρας με τους μαθητές του Β2 και Β4.

Κατ΄ αρχάς έπρεπε η τάξη να αποκτήσει συνοχή. Σ’ αυτό το στάδιο αυτοπαρουσιάστηκε ο καθένας μας, δημιουργήθηκαν οι ομάδες εργασίας των μαθητών η κάθε μία πήρε ένα όνομα και υπογράψαμε το συμβόλαιο με τους κανόνες λειτουργίας της τάξης μας.

Στη συνέχεια εμπλουτίσαμε τις γνώσεις για το θέμα μας, με υλικό που έφερναν τα παιδιά από το σπίτι τους, κυρίως από υποδεικνυόμενες από τη διδάσκουσα ιστοσελίδες. Το υλικό αυτό επεξεργάζονταν οι ομάδες στην τάξη, για να καταλήξουν σε ένα μικρό και περιεκτικό κείμενο και σε λίγες αντιπροσωπευτικές εικόνες.

Για να μάθουν να συνεργάζονται επιλέξαμε μια ευχάριστη δραστηριότητα.

Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια μακέτα του σπηλαίου σε συνεργασία με τον καθηγητή της Τεχνολογίας. Κάθε ομάδα ανέλαβε να φέρει τα υλικά, κυρίως ανακυκλώσιμα, που θα χρησιμοποιούσαμε για την κατασκευή.

Τα παιδιά έφεραν τα υλικά και άρχισε η κατασκευή στην αρχή του δευτέρου τριμήνου. Η συνεργασία ήταν αρμονική. Η μακέτα παρουσιάστηκε στην έκθεση κατασκευών των μαθητών, που έγινε στο τέλος της σχολικής χρονιάς στην αυλή του σχολείου.

Η καθηγήτρια

Σαμαρά Β.