ΤΟ ΨΗΦΙΔΩΤΟ

Στο πλαίσιο του μαθήματος των Βιωματικών Δράσεων , οι μαθητές του τμήματος Β1 (και για λίγο χρόνο του Β3, στο τρίτο τρίμηνο) ασχολήθηκαν με την τέχνη του ψηφιδωτού ακολουθώντας τους δύο παράλληλους άξονες της έρευνας και της δημιουργίας.

Διεξάγοντας την έρευνα και επεξεργάζοντας τα αποτελέσματά της, τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις σχετικά με τις τεχνικές, τα υλικά, τα αισθητικά γνωρίσματα και την ιστορική εξέλιξη της τέχνης αυτής, ενώ η παραγωγή απλών έργων με μια τεχνική παρόμοια του ψηφιδωτού (με ανακυκλώσιμα υλικά πιο προσιτά από τους μαθητές) τροφοδοτούσε συνεχώς στα παιδιά το ενδιαφέρον να μάθουν περισσότερα.

Μέσα από τη χειρωνακτική δραστηριότητα τα παιδιά έμαθαν να επικοινωνούν και να συνεργάζονται καλύτερα, να βρίσκουν λύσεις για πρακτικά προβλήματα και να αξιοποιούν τις γνώσεις τους για να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Στο Power Point που ακολουθεί παρουσιάζουμε την κατασκευή των έργων μας στην τάξη.

ΨΗΦΙΔΩΤΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

Η καθηγήτρια
Marina Ferrari

Σχολιάστε