ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

Όλη την εβδομάδα οι μαθητές ήταν ανήσυχοι. Οι συζητήσεις τους επικεντρώνονταν στο τι θα πάρουν μαζί τους στην εκδρομή ενώ η προσοχή τους εστιάστηκε στο χαρτί που κυκλοφορούσε από τμήμα σε τμήμα όπου κατέγραφαν τα τραγούδια που ήθελαν να βάλουμε στο usb. Οι μέρες πρέπει να κύλησαν αργά ώσπου να έρθει η πολυαναμενόμενη Παρασκευή.

Στις 4 Μαΐου και νωρίς το πρωί οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας ήταν πανέτοιμοι! Συγκεντρώθηκαν κι επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο, επομένως η εκδρομή μας μόλις ξεκινούσε! Με ενδιάμεση ολιγόλεπτη στάση φτάσαμε στην Ηγουμενίτσα από όπου και πήραμε το πλοίο για την Κέρκυρα.

Οι πρώτες μας ώρες στην Κέρκυρα κύλησαν όμορφα αφού περιελάμβαναν περιήγηση στα Καντούνια, τη Σπιανάδα και το Λιστόν. Επιπλέον, ήρθαμε σε μια πρώτη επαφή με τις τοπικές παραδοσιακές γεύσεις του νησιού. Έπειτα, επισκεφθήκαμε την Παλαιοκαστρίτσα, θαυμάσαμε τη θάλασσα, ζηλέψαμε που δεν μπορέσαμε να κολυμπήσουμε στο όμορφο Ιόνιο και στη συνέχεια περπατήσαμε ως το Μοναστήρι της Παναγιάς. Εκεί περιηγηθήκαμε στον εσωτερικό κι εξωτερικό χώρο του Μοναστηριού, παρατηρώντας την αρχιτεκτονική κι ατενίζοντας τη μοναδική θέα. Στη συνέχεια γυρίσαμε στο ξενοδοχείο όπου τα παιδιά είχαν χρόνο να ξεκουραστούν και να ετοιμαστούν για την απογευματινή τους έξοδο στη χώρα της Κέρκυρας. Το βράδυ δόθηκε χρόνος στους μαθητές να καθίσουν στην παραλία και να απολαύσουν την ηρεμία της θάλασσας με τις παρέες τους και τα τραγούδια τους.

Η δεύτερη ημέρα μας βρήκε αρκετά πρωινούς να απολαμβάνουμε το πρωινό του ξενοδοχείου που απευθυνόταν σε κάθε γούστο. Σάββατο λοιπόν, κι η μέρα ξημέρωσε ιδανική για επίσκεψη και ξενάγηση στο Αχίλλειον. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στο εσωτερικό του ανακτόρου όπου είδαν τα δωμάτια της «θλιμμένης» πριγκίπισσας Σίσσυ, τη διακόσμηση η οποία περιελάμβανε πίνακες από την ελληνική μυθολογία, τα προσωπικά αντικείμενα κ.α. Παράλληλα, περπατήσαμε στον μεγάλο εξωτερικό χώρο του ανακτόρου όπου έγινε αναφορά σε συγκεκριμένα αγάλματα (π.χ «Θνήσκων Αχιλλεύς», «Νίκων Αχιλλεύς», Μούσες, κλπ).

Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε την εκκλησία της Παναγιάς της Βλαχέρνας στην περιοχή Κανόνι όπου βρίσκεται και το «προστατευμένο»  Ποντικονήσι. Έπειτα, κατευθυνθήκαμε στη χώρα και ξεναγηθήκαμε στον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα όπου και προσκυνήσαμε το σκήνωμα του Αγίου. Επίσης, οι μαθητές είχαν ελεύθερο χρόνο για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ περιελάμβανε περιδιάβαση στα στενά της παλαιάς πόλης. Η νύχτα έκλεισε για συνοδούς και μαθητές που πέρασαν χρόνο μαζί στον εξωτερικό χώρο του ξενοδοχείου.

Η τρίτη ημέρα ξεκίνησε με το πρωινό και την αναχώρησή μας από το ξενοδοχείο. Η πρώτη μας στάση περιελάμβανε επίσκεψη στο Ασιατικό Μουσείο όπου γνωρίσαμε έναν διαφορετικό από τον δικό μας πολιτισμό. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε ανάβαση και ξενάγηση στο Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας από όπου είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε από τη μία το Ιόνιο που απλωνόταν μπροστά μας κι από την άλλη την πολύχρωμη παλαιά πόλη. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η τελευταία μας βόλτα στα Καντούνια της χώρας. Στις 3.00 μμ αναχωρήσαμε από την Κέρκυρα. Μετά τη στάση μας στα Ιωάννινα για ξεκούραση δίπλα στη λίμνη, επιστρέψαμε στην Καλαμπάκα.

Εν κατακλείδι, μια όμορφη εκδρομή έφθασε στο τέλος της. Τα χαμόγελα των παιδιών θα μείνουν αποτυπωμένα όχι μόνο στις φωτογραφίες αλλά και στο μυαλό μας. Είναι σημαντικό να ευχαριστήσουμε τους μαθητές μας για  τη συμπεριφορά τους αλλά και τους συνοδούς-εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία τους.